Informacje podstawowe |
Nazwa Wydziału:Wydział ds. Organizacji i Logistyki oraz Gospodarki Lokalowej Urząd Miejski w Kaletach I piętro pok. 12 II piętro pok. 15 Naczelnik Wydziału: Małgorzata Mazur Wydział relizuje następujące zadania: 1. Obsługa organizacyjno-biurowa organów Miasta. 1) Obsługa organizacyjno-biurowa oraz prowadzenie sekretariatu Burmistrza. 2) Obsługa organizacyjno-biurowa Rady i jej komisji. 3) Obsługa organizacyjna wyborów ławników sądowych. 4) Monitorowanie procesu rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Urzędu. 5) Monitorowanie realizacji zaleceń po kontrolach zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie. 6) Obsługa Młodzieżowej Rady Miasta. 2. Obsługa kadrowa. 1) Realizacja polityki kierownictwa Miasta w zakresie spraw kadrowych. 2) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu. 3) Prowadzenie spraw osobowych kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem kierowników jednostek oświaty i wychowania. 3. Nabór pracowników. 1) Przygotowanie i obsługa procedury naboru na stanowiska urzędnicze, kierownicze stanowiska urzędnicze, stanowiska pomocnicze i obsługi. 2) Przygotowanie i obsługa procedury naboru na stanowiska kierowników (z wyjątkiem kierowników jednostek oświaty i wychowania) miejskich jednostek organizacyjnych. 3) Przygotowywanie i obsługa procedury przyjmowania stażystów oraz pracowników w ramach form aktywizacji zawodowej. 4. Koordynowanie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu. 5. Kultura i sport. 1) Organizacja i współorganizacja imprez kulturalnych i artystycznych z udziałem finansowym Miasta, oraz imprez o charakterze masowym. 2) Wspieranie działalności kulturalnej i sportowej w Mieście. 6. Promocja. 1) Prowadzenie działalności promocyjno-informacyjnej na rzecz Miasta. 2) Organizacja i współorganizacja imprez i przedsięwzięć promocyjnych o charakterze lokalnym i ponadlokalnym. 3) Koordynacja współpracy z zagranicą. 4) Promocja walorów turystycznych Miasta. 7. Współpraca z organizacjami pozarządowymi poprzez prowadzenie spraw oraz dokumentacji związanej z organizacjami pożytku publicznego, w tym kierowanie pracami komisji konkursowej. 8. Komunikacja społeczna. 1) Redagowanie, wydawanie i dystrybucja Biuletynu Informacji Miasta Kalety. 2) Publikacja ogłoszeń, artykułów i informacji prasowych. 3) Realizacja informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych. 4) Realizacja kampanii informacyjnych oraz współpraca z mediami. 5) Badania opinii publicznej. 9. Obsługa organizacyjno-administracyjna Urzędu. 1) Opracowywanie i udostępnianie aktów prawnych o charakterze organizacyjnym. 2) Obsługa administracyjna Urzędu. 3) Dystrybucja i wysyłanie korespondencji. 4) Doskonalenie metod i zasad gospodarowania majątkiem Miasta. 5) Utrzymanie czystości w budynku Urzędu. 11. Zadania zlecone z zakresu administracji rządowej realizowane przez Miasto. 12. Prowadzenie punktu Informacji Turystycznej.
deklaracja o wysokości dochodów.doc Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianego pracownika.rtf Pomoc materialna o charakterze socjalnym.rtf Udzielanie informacji publicznej na wniosek.rtf wniosek o przydział mieszkania.doc wniosek o udzielenie informacji publicznej.rtf wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego.doc wniosek o przyznanie stypendium.doc wniosek o przyznanie stypendium Burmistrza.doc |
Data modyfikacji: 2016-04-29 12:10:16
Opublikowane przez: Marek Parys